I meant to tell you.. I'm not sorry.

Datum: 2011-10-19 | KL: 14:47:09
Hej i regnet. Eller, regnar det bara på andra sidan vägen hos er också? Nu regnar det visst på mitt hus också men innan så regnade det bara på andra sidan vägen så var det sol på min sida utav vägen! Rätt fräckt faktiskt, ställde mig i mitten utav vägen, så haglade det på halva mig men på den andra halvan var jag torr och solen sken. Naturen är fascinerande, visst är den? Speciellt nu när alla fina höstfärger är som starkast och vädret är sådär murrigt och mysigt. Älskar att tända lite ljus i kvällsmörkret och se på någon mysig film, då gör det absolut ingenting ifall det regnar, det förhöjer ju bara mysstämningen ännu mer.

Jag vet att jag skulle skriva ner massa funderingar hit och dit men just nu vet jag inte om jag har så många funderingar. Inga sådana där dagliga funderingar i alla fall. För det var ju det jag tänkte att jag skulle skriva ner men just nu så får vi strunta i det.
Istället kan jag ju berätta för er hur jobbigt det är att inte ha en toalett hemma! Haha Det är faktiskt inte alls en världslig sak det där med att ha en toalett. Inte speciellt kul att vakna på morgonen och vara jättekissnödig och behöva klä på sig och gå bort till skolan (200meter bort) för att gå på toaletten och sedan gå hem och lägga sig igen. Värst är det på helgen när inte skolan är öppen, och på natten. Herregud. Hoppas att toaletten blir lagad snart! Hade jag vetat hur man lagar en toalett så hade jag gjort det själv men men nu får jag vänta på att "toalettlagargubben" ska bli klar. Förhoppningsvis så sker det kanske denna veckan? Det är inga snabba reparatörer här ute på den här lilla ön.

På tal om liten ö, det kanske är därför jag aldrig lyckas komma på vettiga saker att skriva om eftersom det aldrig händer någonting speciellt? ELLER så tar jag allt för givet och tänker att det inte är någonting speciellt för att det alltid är så? Hm, ja.. En liten fundering kom tillslut.

Kommer kanske mer senare. Man vet aldrig.
Ohoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0