It's friday, I'm in love.

Datum: 2011-05-13 | KL: 17:34:48
Hej!
Äntligen fredag! Eller... Vad spelar det för roll egentligen? Ska ju jobba imorgon så det
blir inget speciellt för mig ändå men det är ändå härligt! Jag älskar fredagar, fast det är
ju fredag den 13e idag. Jag har klarat mig ifrån några större missöden i alla fall.
Jag har namnsdag idag också, så alla ni som heter Linnéa, grattis på namnsdagen! :) Hehe.
Idag har jag varit ledig, vaknade vid tolv och tog en dusch och gjorde mig i ordning och mös
med Nathalie (grannens lilla 3åring). Sedan stack jag och käkade lunch på jobbet, rostbiff
med potatisgratäng. Jättegott! Nu sitter jag här igen, har mysitlite med Nathalie igen och tittat
på Charlie och Lola på SVTPlay. Hihi. Tror att jag tyckte det var roligare än henne men men.
Nu ska jag gå och träffa Harry!
Här är en bild på söta Nathalie! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0