Hon är bättre, bättre än mig.

Datum: 2011-07-24 | KL: 22:14:18
Heeeeeeeeeeeeej.
Det har varit en lång vecka i Kungshamn/Smögen men nu är jag äntligen hemma igen. Kameran är fullspäckad med bilder men dom får ni se imorgon för nu orkar jag inte eheh. Det har varit härligt att få umgås med mina favoriter hela veckan men jag har saknat Hönö och jag har saknat pappa massor! Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, eller nej, jag ska nog duscha först men sen ska jag nana!

Ska inte lämna er helt tomhänta, ni ska få en bild på min största (fast till måttet minsta) favorit. Min älsklings Thea. Vi fikade under Smögenbron med chokladbollar och Cheezeballs. Kan inte bli mycket bättre än så. Fler bilder och fler inlägg får ni imorgon. Ohoj.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hallegoden va söt! :-D

2011-07-25 @ 20:52:43
URL: http://matildadahlstrom.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0