Det är så jag säger det.

Datum: 2011-05-13 | KL: 01:37:37
Hej!
Idag har det varit en degig dag fram tills det att klockan blev fyra. Då kom nämligen en god vän ifrån stan ut hit och lekte med mig en stund. Det var jättemysigt, det var jättelängesen vi sågs så vi hade en hel del skvaller att ta igen, eheh. Vi satt och myste vid ankdammen och pratade i lugn och ro när ankorna/änderna (vad det nu heter) helt plötligt hoppade över oss och började springa runt oss som galningar. Det var läskigt, blev faktiskt lite rädd så vi gick därifrån efter en stund och efter en mysig promenad tillbaka till färjan var det dags för B att åka hem igen. Hoppas verkligen att vi ses snart ingen. Det får bli lite oftare nu känner jag.
Promenerade tillbaka till ankdammen (nästan) för att gå på NA med goa människor, de va några nya ansikten idag vilket hör till ovanligheten i vår grupp så det var riktigt roligt måste jag säga! Kan ju tyvärr inte dela med mig av det som sades på mötet men det var mycket tänkvärt, de en del delade med sig utav. Följde en utav de nya till färjan efteråt och vi hade ett jättehärligt samtal på vägen. Mycket trevligt!
Fick ju gå hem sedan också, såklart och i förhållande till färjan bor jag på andra sidan ön (man måste i princip gå runt hela skiten för att komma till mig) så det var bara att traska på!
Nu ligger jag i sängen och ska faktiskt sova, nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0